torsdag, juni 22, 2006

Midsommar igen

Jag vill binda en krans. Var ju flera år sen jag gjorde det senast. Det är fint. Kanske kan ta lite kvistar från syrenen.
Sitter o lyssnar på svensk folkmusik/pop (eller vad man kallar det). Blir otroligt stolt över att vara svensk. Midsommar är en fin tradition. Synd bara att vi bestämde så sent att vi skulle ha fest för alla verkar redan ha planer, iaf mina kompisar...:( Bästa midsommarfirandet var nog 2004 när jag var i Västervik...det var verkligen ideal-midsommarfirande! Fast förra året var inte så tokigt det heller, det blev ju både inflyttningsfest och midsommarfest :)

Jag o Tor har bott i vår lägenhet i 1 år och 2 dagar!!!! Helt otroligt, nästan. Älskar vår lilla trädgård. Nu har vi planterat morötter i landet också! Det är så härligt att äta frukost på uteplatsen och veta att det är vårt...

Glad midsommar till alla!

0 kommentarer: